Vart är min ork idag??

Borde städa undan här hemma och packa ett par kartonger. Men orkar verkligen inte, är helt seg idag :(
Men jag MÅSTE verkligen blocka in disken i diskmaskinen. För hur skulle det lukta om det får stå framme hela helgen?? Inget vidare!!
Ska se om jag får någon ork när Ellah somnat. Antar att det tar ett tag innan hon somnar ikväll. Vi har nämligen sovit middag tillsammans 2 gånger idag :) Senaste middagsluren vaknade vi upp kl 18 ikväll! Ibland får vi ha sådana mysdagar :)
Nej nu ska jag mysa lite till med Ellah, hon har tröttnat på sin gåstol..

Mitt lilla busfrö. Fick hon bestämma skulle hon släppa bordet och gå iväg :)

Mammas älskling! VÄRLDENS FINASTE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0