Vem Kan Slå Filip Och Fredrik??

Har precis fått dottern att somna efter lite pyssel. Hon verkade ha svårt att slappna av och somna ikväll. Men när jag lade mig brevid henne i sängen och hon fick ligga tätt intill mig så somnade hon på en gång. Och självklart med Mammas tutte i munnen. Haha jag ska ALDRIG sluta amma. Det vill nog inte Ellah heller att jag gör, skulle jag tro :)
Funderar på om jag ska lägga mig tidigt ikväll. Är så himla trött, och det vore ju skönt att vakna upp utvilad för en gångs skull.  Men som vanligt blir det väl att jag fastnar framför datorn och kommer i säng runt 1 inatt.
Söndagsmiddagen var mysig som vanligt, och maten smakade ljuvligt! Som vanligt skickar dom med mig matlåda hem så jag har till imorgon. Och ingen gillar det bättre en jag :)
NEj nu börjar Filip och Fredrik och det ska tittas på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0