Barnvagns bio :)

När jag och Ellah låg i sängen och mös imorrse fick jag ett sms av Jessica i föräldragruppen. Hon undrade om vi ville följa med på bio (barnvagnsbio)? Självklart ville vi det. Bion började 40 min senare, så jag fick ganska så bråttom :) Upp snabbt från sängen, äta frukost och göra iordning mig och Ellah.
Bion var godkänd. Bröllopsfotografen hette filmen.. En del riktigt roliga stunder i filmen.
Efter bion blev det lunch på stan och sedan lite skyltshopping. Nu har vi precis kommit hem, och det är dags för mig att städa det sista och fixa tills alla kommer ikväll. Är nämligen så att alla mina gymnaster och vi tränare ska ses här hemma hos mig ikväll. Vi ska ha ett viktigt möte om hur vi vill göra med framtiden med våran grupp. Vart vi vill komma och vad våra mål är..
Just det. När vi kom hem från stan stog det en gåstol här hemma som Ellahs Farmor hade lämnat. Tack Nina, den vart populär. Hon sitter i den just nu och har jättekul :) Antar att hon är nöjd över att kunna stå själv i den.. hihi

Nej nu MÅSTE jag fixa om jag ska hinna med allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0