Bjudit på mat, snäll som jag är.. :)

För ca 5 min sedan gick Mamma och Anders hem.. Jag har vart snäll och bjudit dom på middag :) Är så himla tråkigt att laga mat till sig själv. Så tänkte vara lite snäll så dom slapp laga mat hemma ikväll.
Pappa och Karin kom förbi en stund ikväll också.. Dom hade vart ute och köpt en jättefin åkpåse till Ellah.. Tack världens bästa Morfar <3
Imorrse skulle jag iväg på Mammagympa.. Men tyvärr blev det ingen gympa för mig idag..
Ellah har nämligen vart vaken stor del av natten. Så jag orkade inte ta mig upp från sängen när kl ringde vid kvart i 9. Ellah hade precis då somnat och jag tänkte att det var bäst att passa på att jag själv fick lite sömn.. 2 timmars sömn blev det iallefall :) Bättre en inget!
I förmiddags låg jag och Ellah bara i soffan, vi mös och kollade lite tv..
Vid 13 tiden kom Pappa Kim och hälsade på.. Han var även snäll och körde mig till Willys så jag kunde storhandla.. Tur att Kim var skyldig mig pengar, så jag kunde storhandla denna månad.. Haha men nu är pengarna slut igen...
Imorgon ska min lilla älskade katt Engla flytta här ifrån.. Hon kan tyvärr inte bo kvar här, då jag aldrig har tid för henne längre.. Tycker så synd om henne och hon är värd ett hem där någon verkligen har tid med henne och där hon kan få springa lite ute också :) Får verkligen hoppas att hon sköter sig så hon får bo kvar hos Lisbeth..
Ikväll tror jag det blir Idol..
Hmm vad ska man göra imorgon? Förutom att lämna Engla..


I den här Babysittern brukar Ellah ligga i.. Men nu har hon tydligen blivit så stark att hon lyckats sätta sig upp i den och är på väg ut ur den.. Blir nog att spänna fast henne i den här babysittern också fortsättningen.. Hon har en annan mer sittandes som hon alltid sitter fast i såklart!
men den här babysittern är mer liggandes, så i den har hon legat och myst i tidigare, Innan hon kom på den här iden vill säga.. Haha Busfrö!


Haha hon blev så nöjd när hon lyckades sätta sig upp och hänga sig över kanten..

Idag blir min lilla tös 16 veckor gammal.. Gud vad tiden går fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0