Min otroligt duktiga tjej!

Kom hem vid 19:15. Det blev en väldigt LÅNG dag som jag trodde. Tur att jag fick sova ganska så mycket inatt så jag orkade med :) Tävlingen idag gick bra. Vi fick ett silver :)
Ellah har vart jätteduktig idag med. Hon är verkligen glad hela tiden min plutta. Tur är väl det :) Ellah fick spenderar några timmar utanför hallen idag med sin Pappa.. Det tyckte hon nog om, även om hon verkar stor trivas i Gymnastikhallen. :)  Är så himla stolt över henne.!!
Sitter just nu och kollar på en film på tv3. Verkar ganska så bra :)
Blev inte så långt inlägg, är SÅ himla trött efter den här långa helgen..
Synd att man inte kan få sovmorgon imorgon.. Hade vart FÖR underbart!!

Bilder från gårdagen!!

Hejar på tjejerna.

Jag och Mormor.. <3

3 generationer i gymnastik. Jag, Mamma och Mormor.

Hej Mamma, jag sitter på Mormors arm och kollar coola volter. Sånt får du lära mig att göra sen.. hihi

Sötast i stan <3 Det tyckte tidningen också som ville ta kort på mig.
Får se om jag kommer vara med imorgon?? Vore kul! Jag vill ju bli kändis!
hihi

Lagbild med mamma och hennes gymnaster.


Bilder från idag!


William tog min napp..

Jag försökte ta tillbaka den, men det gick inget vidare :)

Ibland behöver jag sova lite middag. Man blir så trött av allt ståhej.
Jag och älsklings kaninen sussar så gott.

Här har jag somnat för natten. Nu ska vi snart ta och gå hem.

Nej nu fortsätter filmen.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0