Underbar träning men ledsen dotter..

Gymnastik träningen ikväll gick super bra. Många lärde sig nya saker och alla var på gott humör. När det är såna här träningar, då man förstår varför man är tränare :) Verklligen kul träning <3
Men jag vart tvungen att åka hem tidigare. Kim ringde och han kunde inte få Ellah att somna om. Hon bara grät och grät. Så det var bara för mig att ta bilen och åka hem. När jag väl kom hem vart hon så nöjd så min lilla plutta. Vi gick in och la oss i sängen och kollade på nya Wallander filmen. Efter ca 1 timme så somnade hon tätt liggandes in till mig. MYSIGT! Mamma love it :)
Kim börjar jobba 4a inatt, så han får låna soffan att sova på.. HAha snäll jag är va?? Men vart skulle han annars sova? Och han älskar faktiskt att sova i soffan. Han har alltid sovit bättre med ljudet från tvn. Han somnade ofta där då vi var tillsammans..
 Nej nu är kl 24 och det är dags för mig att säga godnatt. Men först kommer lite bilder från idag!!

Hej och godmorgon Sverige. Jag bajsade ner mig tidigt imorrse, så jag fick sova vidare utan min pjamas.. Men det var skönt det med :) Haha jag satte Mamma i arbete. Hon fick MYCKET att tvätta.

Mamma och jag ska strax hoppa i ett varmt bad..

Älskar att bada med Mammsen <3 Haha lyckas hon dölja sina tuttar bra?

Gosar med Grodis.. Har nyss vaknat efter middagsluren..

Heej Pappa. Ta kort på mig? Mamma och jag ska till affären, vill du hänga på?

Om jag ler extra mycket. Hänger du med då Pappa??

Nu är har jag fått mössan på också så nu är jag redo och klar. Kom nu pappa. Lägg ifrån dig kameran och följ med. Jag vet att jag är söt. Men du får ta mer kort sen. Nu vill jag till affären. Har hört att dom har god blåbärspure där!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0