Höstväder!

Det var skönt att träna idag.. Men man har verkligen INGEN kondis kvar. För att få upp den måste jag träna oftare en vad jag gör nu.. haha man vill träna helst varje dag, men det verkar aldrig bli som man planerar.
Efter träningen åt jag lunch med Maria från föräldragruppen, sen tog vi en liten sväng på stan.

Nu har jag precis lagt min lilla grisunge :) haha hon hade blåbär i hela ansiktet. Så det fick bli ett bad innan läggdags för hennes del. Det var uppskattat :) Hon älskar att bada!
Ne nu ska jag väll försöka få min envisa dotter att somna och sen kolla lite tv.



Här ligger jag skönt och myser i höstvädret. Tror inte Mamma har det lika skönt hihi.



Här kommer lite bilder på min lilla blåbärsgris :)








Tack Ellah för att du gör det värt att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0