Internet pajala..

Sitter och myser framför tvn med en påse lördagsgodis :) Ellah sover sen kl 19, så det är lite ensamt..
Har inte kunnat blogga sen igår morrse, då internet ej har fungerat.. Men nu är jag här igen, haha
Igår kväll hade vi tjejer myskväll hemma hos Mia.. Super trevligt var det :)
Ellah hade sovit hela kvällen, så Kim kunde ligga framför tvn i lung och ro..
Idag har jag tränat mina gymnaster. Vi håller på och tränar till en tävling som är om 2 veckor.. Dom kämpar på riktigt bra, och det börjar se bra ut nu :) Vi ska ju ta en medalj!
Haha gav Ellah lite gröt ikväll igen. Hon är för söt när hon äter. Hon gör roliga miner och skrattar om vartannat.. Jag måste ha fått världens gladaste tjej.. Hon ler och skrattar nästan hela dagarna. Enda gången hon kan vara lite gnällig är om hon är trött eller hungrig.. Och det brukar vara gnäll i max 3 minuter.
Som idag har hon till och med haft lite feber min stumpa, och endå är hon glad hela tiden <3

Här kommer lite bilder från ikväll när Ellah äter gröt!



Min Prinsessa <3

Imorgon kommer nog min älskade kompis Samuel hit och hälsar på.. Ska bli så himla kul att träffa honom. Blir så sällan nu när han bor i stockholm.. Saknar dig Samuel!!
Det blir ingen söndagsmiddag hemma hos Pappa och Karin imorgon, då dom är bortresta.. Men då är min Mamma så snäll och bjuder mig på Söndagsmiddag istället.. Har man inte underbara föräldrar? Dom bästa!! <3
Blir kanske att gå och titta på Ösk imorrn också. Det vore en höjdare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0