Ellah får ett rum..

Blev ingen träff med Mammorna idag.. Ingen som ringde, så antar att det inte blev nått :/
Det blev en sväng till Mariebergs köpcentrum istället med Kim. Min föredetta svärmor var snäll och bjöd på lunch :) Hon passade också på att skämma bort sitt barnbarn med en leksak.. Tack Farmor! <3
Nu på eftermiddagen har jag vart i full fart med att möblera om i sovrummet. Vet ju inte hur länge man blir kvar i den här lägenheten.? Jag tog ner min stora dubbelsäng och behöll en 90 madrass som står på golvet. Så nu finns det plats för Ellahs alla leksaker och grejor hon redan har. Nu ska jag fixa om det till ett litet mer barnrum. Så får ena hörnet vara mitt rum. haha stort rum jag får..
Men vill hellre att Ellah ska få ett riktigt barnrum med fina tavlor och mattor och sånt. Så jag kan nog ligga på min lilla madrass tills jag får en ny lägenhet. Någon som vet en 3 rummare jag kan ta över?? Så hojta!!

Snart kommer min Pappa och hans fru. Vi ska ta en sväng förbi Ikea. Ska köpa en liten bokhylla som ska vara i Ellahs nya rum.. När jag väl börjat möblera och fixa kan INGEn stoppa mig förens jag tycker det är perfekt hihi..
Nej nu kom Pappa så jag ska åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0