Ellah fortfarande sjuk..

Lördags kvällen på Ladies night va super trevligt!! Andreas Johnson vilken pudding haha..
Var några i 50 års åldern som drack alldeles för mycket och blev utslängda. Haha dom blev väll alldeles till sig över grabbarna på scenen.. 
Vi mammor hade tänkt gå ut efter Ladies night. Men vi alla var såå himla trötta att vi kunde somna bara vi satte oss ner, så det blev inget med det... Jobbigt att vara småbarns mamma, hihi.. Det får väl blir utgång för oss någon annan gång.
Igår blev Ellah 4 månader.. Stor hon börjar bli.. Ussh vad tiden går snabbt.
Ellah vaknade med 40 graders igår :( Lilla snuttan var trött och lite grining hela dagen. Vi satt i soffan och myste i stort sett hela dagen. Pappa Kim var här också. Jag ville inte vara själv med henne när hon var så sjuk..
Idag mår Ellah lite bättre, men har fortfarande hög feber. Så idag har jag och Ellah legat i sängen nästan hela dagen.. Myst, lekt och sovit.
Nu sover hon för natten. Hon somnade redan halv 6 idag.. Jobbigt att vara sjuk antar jag..
Själv ska jag snart iväg och träna gymnastik.. Ska smita hem tidigare från träningen. Kim är här och har hand om Ellah och han måste sova tidigt eftersom han börjar kl 4 inatt. Och Ellah sover så oroligt nu när hon är sjuk,så jag åker tidigare för att ta hand om min plutta, så kim får sova också. Är ju bra om han inte somnar framför ratten på jobbet :)

Nej nu måste jag skynda mig och byta om till träningskläder.. Imorgon ska jag och Ellah på 4 månaders kontroll på Bvc. Får hoppas att hon är bättre då..

Ska försöka lägga in lite bilder om jag får tid ikväll.. När Ellah kladdar med maten och när hon badar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0