Ellah lilla datanissen..

Såklart att Ellah skulle vakna när man ställt sig i duschen. Det var bara att skynda sig klart och sedan leka med lill tjejen :)
Vi busade ett tag i soffan, sen kom Ellahs pappa Kim på besök.. Han ska vara här hela kvällen och ta hand om Ellah eftersom jag ska till träningen. Hon har förmodligen somnat redan innan jag går. Det är bra, då hinner hon aldrig veta att jag är borta... Och det gillas av Mamma eftersom jag inte gillar att vara ifrån dig nu när du blivit SÅ mammig på kvällarna.. Bara Mamma som gäller vid läggdags.!

Kim och jag hittade en liten knöl i Ellahs bakhuvud. :( Snacka om att man blir orolig. Är säkert helt normalt, men man kan endå inte låta bli att tänka det värsta. Tur är att vi ska till Bvc på Tisdag.. Får fråga då vad det kan vara.


Efter sovstunden var det dags för bus igen :)





Åhh Mammas fot var väldigt intressant..

Mmm och god var den också.. Haha tur att jag precis kom ut från duschen. Hade nog annars inte smakat så gott?


Ellah ska vara med Mamma och kolla runt lite på nätet.. <3

Nej funderar på om jag kanske ska möblera om lite i sovrummet. Undrar om jag kommer hinna det innan träningen?


Imorgon bitti SKA det bli Mamma gympa.. Sedan blir det lunch med Mammorna i föräldragruppen på Gröna Grodan..

Blev ingen lunch med min bror idag. Då han vaknade kl 16.. Hur kan man sova så länge? Förklaringen var väl kanske att han inte somnade förens kl 6 imorrse.. JA tänkt när man själv valde när man skulle sova och vara vaken. Nu bestämmer tösen min när jag ska vara vaken. Då är det bara att passa på och få så mycket sömn som möjligt när hon sover!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0