En LÅNG dag!!

Nu har jag nyss kommit hem från en väldigt LÅNG dag på Conventum! Ellah somnade på vägen hem.. Hihi hon var väll alldeles slut av allt som hänt idag! Jag är SÅ himla stolt över min dotter, hon har inte vart ledsen nånting idag.. Haha pigg och glad och charmar varenda en som kommer förbi.. En fotograf från NA tog kort på Ellah. Så imorgon kanske hon blir med i tidingen. En lite kändis :)
Det gick bra för oss på tävlingen idag.. Vi fick ett Brons! :)  Nej nu ska jag kolla lite tv innan jag ska sova. Är helt slut i både kropp och själ. Imorgon blir det upp med tuppen igen för att spendera yttligare en dag på Conventum.
Kim kunde nog ta Ellah några timmar imorrn. Då slipper Ellah vara i hallen hela tiden.. Få spendera lite tid med Pappsen :)
Kort från idag kommer imorgon. Glömde kameran i mammas jackficka ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0