Fika på stan idag!

Lunchen igår var hur trevlig som helst. Äntligen kunde alla mammor från gruppen vara med.. Det var ett tag sen sist :) Blev en lång promenad med bror min igår eftermiddag också. Synd att det började regna bara.. Mina skor var fyllda med vatten. Upptäkte att det läkte in från sulorna :( Hmm så ska skor INTE göra!!

Sitter just nu och kollar på Ellah som leker i sitt babygym. Hur kan man älska någon så mycket??
Vi ska snart ta och göra iordning oss sen blir det stan och träffa min bror, min farbror, hans fru och 2 barn :)
Dom bor i sthlm så det är bäst att ses när dom är i Öret och hälsar på..
Ne nu ska jag ta upp min dotter som tröttnat på gymmet.. Sen blir det nog ett bad för oss :)
Kommer bilder sen från igår när Ellah äter gröt och mango pure.. Hon börjar verkligen älska mat nu.. Hihiså kul att se..
Vad ska man göra ikväll då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0