Godmorgon världen!!

Jag har nyss drukit en varm kopp the. Det var välbehövligt. Jag är såå himla frusen. Borde kanske sätta på värmen i lägenheten?? Haha
Sitter i soffan och fixar lite saker på datorn, Ellah ligger brevid och leker med en liten leksaks sköldpadda :)
Ska snart ta och börja plocka undan lite. Får besök imorgon av Mamma, Sofia och Sandra (dom andra tränarna). Vi ska prata lite om framtiden, vart vi vill komma med gruppen och så. Sen tänkte jag bjuda dom på middag också.. Visst e jag snäll?? HAhai
I eftermiddag ska jag och Ellah iväg på sångstund på öppnaförskolan.. Det är en sång vi brukar sjunga som Ellah älskar.. Hoppas vi sjunger den idag med :)
Ikväll när jag ska iväg och träna mina gymnaster kommer Kim hit och är med Ellah. Hoppas han hinner hit innan hon somnar för kvällen. Så han hinner leka lite med henne också..
Nu börjar Ellah gnälla lite. Är det uppmärksamhet hon vill ha? Hungrig eller trött kanske?? haha det lär vi se när jag tar upp henne.. Min lilla Prinsessa!



Morgonmys med Mamma <3


Haha uppmärksamhet hon ville ha.. SÅKLART!!
Varför ska Mamma få sitta en snabbis vid datorn för? När jag finns här?? Haha ser ut som hon tänker så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0