Godmorgon!

Magen skriker och det är nog dags för frukost! Ellah leker i gåstolen, men hon börjar låta lite missnöjd. Så det är bäst att jag går och tar upp henne. Tror det är dags för henne att sova lite middag? Hon vaknade halv 8 imorrse så antar att hon är trött.
Nu ligger hon här brevid och sneglar på tvn. Antar att hon kommer somna snart.
Jag skickade sms till Kim igår. Jag skrev att jag uppskattar om du kunde komma så fort som möjligt imorgon och ta Ellah. Så jag kanske för engångskull kunde få lite sovmorgon.??
Men ingen Kim här :( Så det blev ingen sovmorgon! Men han verkar ha en väldigt lång sovmorgon. Inte märks det att han också är småbarns förälder. Nepp sova så länge han vill på helgerna! Han borde få känna på ur det igentligen är!

Ne nu ska jag ta och äta frukost, så kanske jag blir på lite bättre humör :)
Sen är det dags för mig att åka till gymnastik träningen. Vad Kim och Ellah ska göra då har jag ingen aning om. Hoppas han tar med henne ut på en promenad eller nått, så hon får lite frisk luft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0