Idag blir Ellah hela 19 veckor gammal!

Ellah glider runt i sin gåstol. Eller glider och glider. Hon står upp men hon kommer ingenstans. haha
Men riktigt populär är den, Ellah verkar älska den. :)
Jag själv har precis ätit frukost. Smörgås, yougurt och apelsinjuice. Mm så gott med frukost, man känner sig som en ny människa med mat i magen..
Jag och Ellah ska snart iväg på Mammagympa. Äntligen blir det lite träning för min del :)


Så j-vla söt är jag!!

Jag måste vara sveriges gladaste barn!! Eller?

Förlåt Mamma, men nu var tvn mer intressantare en du.


Ussh vad tiden går fort. Idag blir Ellah 19 veckor gammal. Kan ni fatta? Jag tyckte nyss jag var gravid. Herregud, säger väl bara klick och så är hon tonåring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0