Idol med barndomsvänner!

Har precis sagt hejdå till min bror och hans kompisar. Eller hans kompisar?. Våra kompisar.! Vi är nämligen barndomskompisar. Men det är min bror som umgås mest med dom nu..
Kvällen började med att jag bjöd bror min på Tacos, sen kom Johan och Tobias hit. Vi kollade på Idol och snackade en massa, mest gammla minnen :)
Nu har dom precis gått härifrån. Dom skulle upp på Pitchers och dricka några öl.
Själv tänkte jag ta och kolla på en film som börjar och njuta av tysnaden. Dottern ligger äntligen och sover! Hon ville vara med oss uppe ikväll. Självklart fick hon det :) Någon kväll kan man få vara uppe lite längre!

Åhh en fotboll. Jag ska allt visa Pappa att jag kommer kunna spela även fast jag är en tjej. :)
Här är jag i famnen på Mammas barndomskompis Johan.. Han var snäll och lekte med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0