Jobbig träning med underbara gymnaster!

Har nyss ätit risgrynsgröt.. Åhh det får mig att längta efter julen.!!!
Ellah börjar sova bättre och bättre på nätterna. Inatt vaknade hon vid 24 och 4 och ville ha mat, sen vaknade hon kl 7 och ville gå upp.. Så vi lekte lite, men efter en timme blev Ellah trött igen och somnade runt kvart över 8 och sov till kvart i 10.. I love it!!
Igår kväll på träningen, gick det väll sådär.. Har några gymnaster som kämpar på sjukt bra.Tummen upp för dom! Sen har man några som har en SÅ dålig attityd mot oss tränare. Och det tycker jag INTE om!! Visar ungdomar ingen respekt för vuxna längre?? Tråkigt tycker jag.. Hoppas att dom skärper till sig. Annars får dom inte vara med och tävla nästa helg.. haha intressant för er att läsa som inte bryr sig ett skit om Gymnastik!!
Nej nu ska jag fixa lite här hemma, sedan ta en promenad till affären och sen laga mat till tjejerna(tränarna) som kommer ikväll :) Fun fun..

Min kompis fyller år idag,
Grattis Johan på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0