Kebab och idol..

Har precis kommit hem ifrån stan. Jag har vart på Conventum och fixat inför gymnastik tävlingen som är hela helgen! Jag vart tvungen att gå dit direkt efter lunchen med Pappa.. Tack Pappa för mat och underbart sällskap :) Och till Bror min som också var med..
Var en hel del att göra iordning på Conventum inför imorgon, men med hjälp av gymnaster och tränare klarade vi av det.. :)
Sitter just nu och äter en Kebab tallrik. Hade inte tid att laga mat nu ikväll så fick bli snabb mat på vägen hem från stan... Senare ikväll blir det Idol och myspys med ljus. Sen blir det att lägga sig tidigt. För imorgon kommer jag vara borta HELA dagen. Ellah kommer vara med hela helgen. Så jag får se till att inte glömma hennes hörlurar.
nej nu ska jag äta vidare och lyssna på Ellah som snarkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0