Klädparty ikväll!

Gick och la mig tidigt igår, för jag var super trött efter resan till Ullared.  Sov riktigt bra inatt. Ellah vaknade bara inatt och ville ha mat sen somnade snabbt om igen. Tack mammas älskling :)
Idag har vi vart uppe på stan och gått i friska luften. Träffade mormor (min mamma) som bjöd på lunch. Tack Mammsen!
Nu sitter jag hemma och ska precis börja sortera allt som köptes igår. Ska bli fun fun :)
Ikväll ska jag och Ellah iväg på klädparty. Kommer nog vara en hel del kläder som jag kommer vilja köpa till Ellah. Haha men just nu är jag INTE rik om man säger så. Blir väl något, men inte mycket..
Nu vaknade Ellah upp efter middags sömnen. Så nu har jag inte tid att blogga längre..
Saknar min kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0