Klantiga jag!!

Har inte blivit något bloggande idag, då jag inte vart hemma på hela dagen. I förmiddags åkte jag, Ellah och Kim ut till Pålsboda för att hälsa på hans lillasyster Ida som är på besök. Hon bor annars en bit utanför Uddevalla, men är här och hälsar på sina syskon på sitt höstlov. Sofia ( Idas syster EJ Kims syster) var snäll och bjöd på lunch :) Hon var också snäll och skänkte en MASSA kläder som hennes dotter växt ur. Nu har Ellah en helt nu garderob haha. TAck Sofia!!
Direkt efter besöket hos Sofia med familj körde Kim mig och Ellah hem till min Pappa.
Där var det den vanliga mysiga Söndagsmiddagen med Familjen :) Mycket god mat och mycket mys med barnbarnet..
Hade tänkt lägga upp en massa bilder idag och på Ellahs outfit. Men tyvärr går inte det, då jag är så klantig och glömmer kameran ute i Pålsboda. Åhh vad irretterad jag vart på mig själv!
Blir att sova direkt efter Ensam Mamma söker ikväll. För kl 3 inatt kommer tre av mina vänner och hämtar mig, vi ska åka ner till Ullared och shoppa en MASSA!  Hur trött kommer man inte vara imorrn?? Vill inte ens tänka på det.
Kim sover här inatt och är med Ellah till kl 12 imorgon förmiddag. Sen ska han till jobbet och då kommer Ellahs Mormor och tar henne :) Halv semester dag för att mysa med barnbarnet :)
Får se när man kommer hem imorgon? Men tror inte det blir för sent! Jag vill ju hinna gosa med dottern imorgon, innan hon ska sova för natten!
Nej nu börjar mitt program. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0