Längtar till jul.

Vad tomt det ser ut med inlägg utan alla mina bilder.. Men jag hoppas att jag får tillbaka min kamera snart.
Ellah har precis somnat och jag kollar på Hem till gården haha kan det bli värre??
Gick och la mig ganska så sent igår, jag höll på att sortera alla Ellahs kläder. Och det tog sin tid vill jag lova.
Köpte lite plagg igår på klädpartyt, men bara kläder som var på rean.. Duktiga jag :)
Kan verkligen rekommendera att köpa kläder från Helen som hade partyt. Kläder med jättefina färger och med mycket bra kvalite. Gå in på hennes hemsida www.smatting.se
Nej nu ska jag slå in lite julklappar som handlades på Ullared och sen ska jag nog ta och värma lite glögg och ta en god pepparkaka.. Tokig i julen som jag är!! Julen är den bästa tiden på året! En tid man ska spendera med sina nära och kära! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0