Mammagympa med Gröna grodan!!

Har precis fått i mig lite frukost. Te var ett måste, då jag känner mig så frusen på morgonen. Känner mig inte helt friskt. :( Jag fryserhar ont i halsen och allmänt seg.. Men det blir Mamma gympa endå.. Jag VILL verkligen inte missa fler pass. Så snart ska jag ta med Ellah och gå till Friskis och svettis..
Efter gympan blir det lunch på Gröna Grodan med några mammor i föräldragruppen :) Måste fråga vad dom tänkt ha på sig på lördag när vi ska på Ladies night.. Jag har verkligen panik.. Vad ska man ha på sig om inget passar längre?? Antingen är kläderna för stora eller för små. Och inte vill man slösa pengar på nytt när det (förhoppningsvis) kommer vara för stort inom några månader..
Nej nu ska jag packa väskan och ta på mig träningkläderna..

Just ja, tvätttid 15-22 idag.. Kul kul!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska också på Ladiesnight på lördag!!! :)

Hoppas det blir en skitkul kväll!

2009-10-08 @ 10:55:00
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0