Middagssömn.

Har precis vaknat efter att ha sovit några timmar. Efter träningen var jag verkligen helt slut, så jag passade på att sova medans Kim var här. Men efter att jag vilat bara i 30 min vart han tvungen att åka. Då fick jag sällskap av dottern som somnade på stört. Mysigt!!
Nu sitter jag här nyvaken i soffan och ska ha myskväll :) Blir att tända ljus och se något bra på tv. Synd att man inte hade något gott hemma och äta till. Men så kan det vara! Dottern ligger fortfarande och sover. Antingen har hon somnat för natten, och det betyder att hon kommer vakna sjukt tidigt imorgon och vilja gå upp. Eller så kommer hon vakna om ett tag och vara uppe med mig till 23 kanske och sedan somna.
Får hoppas att hon kommer vakna snart, men vill inte väcka henne. Då kommer hon bara vara grinig hela kvällen. Och det vill jag INTE :)
Nej nu blir det tv.. Haha går en julfilm på tvn.. Åhh jag som längtar så till jul. Blir kanske att ta lite glögg. Visst vore det gott??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0