Mys med tända ljus!

Har precis kommit ut från en underbar varm dusch.. Ellah sover sen kl 18 som vanligt. Medans hon sov passade jag på att städa undan lite här hemma och sortera lite kläder. Vart inte riktigt klar så för göra resten imorgon innan fastighetsskötaren kommer.
Nu sitter jag här i soffan iklädd morgonrock och varma tofflor och har tända ljus :) Har mys pys för mig själv.. Är så frusen av mig, och då är det skönt med tända ljus och tofflor :)
Ska precis ta och äta lite kvällsmat och sedan blir det Desperate housewives på tv och sedan sista Johan falk filmen på datorn..
Nej nu ska jag mysa vidare i min ensamhet!!

Ellah är helt feberfri nu :D Hoppas att det håller i sig.. Peppa Peppa ta i trä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0