Myskväll med Idol och Wallander..

Fikan på stan var underbar. Kul att träffas :) Mår ganska så bra idag!. Inte alls så nere som jag kännt mig dom sista dagarna. Det är ett stort + .. :)
Kim kom hit idag efter jobbet och gosade med Ellah. Är glad att han verkligen vill träffa henne varje dag. Även om det inte funkade mellan oss ska ju inte våran dotter bli lidandes för det..
Har precis laggt Ellah. Hon somnade på bara några minuter.. Så nu har jag hela kvällen för mig själv. Ska kolla idol, Wallander och äta en påse fredags godis.. :)
Imorgon blir det först gymnastikträning sen hem och duscha och snygga till sig, sen blir det ut med mammorna i föräldragruppen. Resturangbesök med god mat och några glas vin, sen vidare och titta på Ladies Night. Skoj Skoj!


Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

hoppas du får en kanonbra kväll i kväll:)

2009-10-10 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0