Nattens lilla prinsessa!

Idag är jag SJUKT trött.  Vet inte riktigt vad Ellah har hållt på med inatt. Hon somnade som vanligt kl 18 igår, sen vaknade hon vid 22:30 tiden. Då ammade jag henne medans jag kollade på Wallander. Då låg hon vaken med mig i kanske 40 min. Vi myste och pratade. Så fort jag lade ner henne i sin säng så somnade hon. Men vid 2 tiden inatt vaknade hon. Hon var lite ledsen så jag tog över henne till min säng och sen ville hon bara leka o prata. Jag som precis hade somnat ville inte leka och försökte få henne att somna igen.. Men det ville inte Ellah. Och efter MÅNGA timmar vart hon till slut övertrött och grät och grät och kunde inte somna.. Så till slut kl 9 imorrse somnade hon igen och vaknde vid 11.. Men hallå? Tror ni jag är helt död nu eller?? Det kan jag lova er att jag är..
Hur ska jag orka iväg och träna gymnasterna strax och hur ska jag lyckas hålla mig vaken till ikväll när vi ska ut?? Jag som verkligen hade sett fram emot den här kvällen.. Nu vill jag bara vara hemma och sova :(
Hoppas att jag kommer känna mig lite piggare sen.. För att känna så här är världelöst :(


Ne nu måste jag göra klart mig för att sedan ta med Ellah och gå till träningen...

Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

du får försöka hinna sova en stund på em när kim tar hand om ellah........

2009-10-10 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0