Onsdag..

Åhh idag är jag såå trött. Vet inte riktigt vad min lilla dotter hållt på med inatt? Hon vaknade flera gånger och grät och var jättelsedsen:( Vet inte om det är för att hon drömmer eller om hon fortfarande inte känner sig helt frisk efter febern..
Hade ingen större lust att gå upp imorrse. Men upp måste man ju.. Jag lade Ellah på en lekmatta så jag kunde börja städa. Det blev storstädning :) Tur att Kim kom efter hans jobb, så han kunde passa Ellah medans jag gick runt dragandes på dammsugaren i största hugg! Haha
Han precis städa klart tills fastighetesskötaren kom. Tur det :)  Badrummet skulle inte renoveras, vilket jag själv tycker att det faktiskt inte behöver göras. Så mig gjorde det inget.. Jag skulle där emot få nya köksluckor. Jag skulle få välja luckor och vilka handtag jag ville ha :) Yes!! Det vart jag super nöjd med.. Synd bara att det inte är en 3a jag bor i så jag kunde bo kvar här..
Har precis ätit lunch. Det blev Spaggetti och köttfärssås.  Snart ska jag åka och storhandla. Eftersom jag inte har någon bil längre så följer Kim med mig :)
Efter handlingen blir det nog hem snabbt slänga in varorna i kylen och sedan byta om för att åka till träningen..
Ellah blir hemma här med Pappa Kim som ska sova här (på soffan).

Nej nu ska vi väll ta och åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0