ONT i huvudet..

Kom hem från lägret för nästan 2 timmar sedan.. Och sen dess har jag slängt in 3 maskiner med tvätt.
Har SÅ fruktansvärt ont i huvudet. Skulle bara vilja lägga mig i sängen coh sova HELA natten och vakna upp utvilad och pigg imorgon. Men det blir inte alltid som man hoppas på hihi.. Måste ner i tvättstugan och hämta tvätten, den kommer vara klar kl 22. Sen ska jag sova. Hoppas på att dottern har en bra natt, så Mamma får sova lite :)
Imorgon kväll kommer Mamma, Anders, Pappa och Karin hit på middag. Jag och min bror hade tänkt bjuda dom på trerätters.. I like :) Kommer nog bli en hel del jobb, men absolut värt det. Ska bli kul att få umgås med familjen! <3


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag ska bli dyng!

2009-10-30 @ 02:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0