Ösk suger just nu....

Blev inte att jag träffade Samuel idag :( Han vart tvungen att åka hem en dag tidigare till Sthlm. Dom skulle byta hans fönster tidigt imorgon bitti..
Planerna vart ändrade.Så imorrse efter att jag och Ellah vaknat, gjorde jag iordning Ellah och sen hoppade jag in i en underbar varm dusch :)
Sen tog vi en mycket kall promenad hem till Mamma.. Där var hon i stor gång med att både laga mat och baka. Vilken fruga Anders har , haha.. Fattar inte att hon orkade laga både mat och baka, då hon var sjuk och knappt hade någon röst kvar..  Stackars Mammsen <3
Super god var maten. Jag hade tjatat mig till Rotmos :) Vaa rotmos tänker nog dom flesta?? Men åhh så gott det är :)
Efter maten kom Ellahs Pappa Kim och hämtade oss. Hans Mamma hade flera biljetter till Ösk matchen. Och snäll som han är bjöd han med mig och våran lilla huligan till dotter.. Tack Kim!!
Tyvärr var det den sämsta matchen jag sett på länge.. Vad håller ni på med Ösk? NU har ni förlorat med 3-0 i dom 2 sista matcherna.. Är ni rädda för att ligga i toppen eller? Fortsätter ni så här så kommer vi absolut inte komma i någon topp 5 som ni vill :( Är mest besviken på min Favorit Roni Porokara. Vad har du gjort på planen dom sista matcherna?? Nu får du komma igen och visa framfötterna, visa varför du är bäst :)
Iallefall så åkte vi tidigare hem ifrån matchen.. Kim blev vansinnig när Malmö gjorde 0-2 målet. Han reste sig och började gå. Det var bara att springa efter. haha
Det bästa på matchen var att man fick en stor påse Kanelbullar när man gick hem tyckte Kim.. Snällt av dom på Kanelbullens dag :)

Oj vilket långt inlägg det blir ser jag.. Ni behöver inte fortsätta läsa om ni inte orkar :)
Efter matchen åkte jag hem till Mamma igen.. Hon skulle klippa mig. det behövdes kan jag tala om.. Ussh vilket äkligt slitit hår jag hade.. Nu är det bättre :) Tack Mammsen!


Våran Ösk huligan :)

Vi <3


Myser i Mormors stora fotölj.



Lyckas alltid ta ut nappen ur munnen. Destå svårare att få tillbaka den.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0