Skönaste bilden!

Fick en bild idag som en av mina gymnastik tjejer hade tagit i helgen.. Så himla underbar bild!


Har hållt på att möblera och fixa i sovrummet sen vi kom hem från Ikea.. Jag är fortfarande inte riktigt klar.
Men jag kommer ingen vart då Ellah vaknar varje halvtimme ungefär. Hon vaknar av att hon lyckas vända sig från mage till rygg i sömnen.  Tycker synd om henne, förstår inte riktigt hur on lyckas? Hon gör det ju inte med vilja precis..Hoppas att hon inte gör så här hela natten.. Mamma måste få sova lite.. :)

Nu har Ellah somnat om, här i min famn. Så hade tänkt lägga henne i sängen och hoppas på att hon inte vaknar igen på ett bra tag.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0