Slö morgon!

Slö morgon är vad jag och Ellah haft :) När vi vaknade imorrse låg vi kvar i sängen och myste och lekte lite.
Sen gick vi upp. Jag åt frukost och Ellah lekte i sin gåstol.. Sen la vi oss tillsammans i soffan, Ellah somnade nästan på engång och jag kollade lite tv.. Sen somnade jag med haha.. SÅÅÅ skönt!! 2 timmar senare vaknar vi upp i soffan. Ellah har då sovit hela 3 timmar? Hallå när händer det? Aldrig haha..
Nu hade jag tänkt ta och laga lite lunch.. Undra vad jag ska laga??
Min käre bror som också är Ellahs gudfar skulle komma förbi ikväll och hälsa på. Han ville leka lite med Ellah.
Får hoppas han kommer innan hon somnar för natten!!


<3 <3 <3 Bästa i livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0