Sova sova säng.

Idag skulle jag igentligen vart tränare för mina gymnaster på vårat läger. Men eftersom jag inte alls mår speciellt bra just nu, så var Sandra snäll och tog det själv. Mamma åkte dit och hjälpte till efter sitt jobb också.
Det är så att jag VILL jättegärna träna mina tjejer. Men nu några dagar har jag varken mot bra psykiskt eller fyskiskt. Och då har jag endå kämpat mig till träningen för att en tränare ska verkligen vara där jämt. Men idag orkade jag verkligen inte. :( Tur att Sandra och Mamma förstår mig och ställler upp <3
Så idag på förmiddagen har jag bara gjort allt för att må bättre. Jag har lekt med Ellah och sedan har jag sovit. Underbart! haha tror jag behövde sova in lite tid av det jag förlorade i Måndags, då jag inte sov något.
Nu mår jag genast mycket bättre både i kropp och själ :)
Nu blir det en efterlängtad dusch, sedan full fart att fixa iordning och laga mat till ikväll då min familj kommer.. Hoppas bara att min käre lillebror kommer över några timmar innan och hjälper till..
Tack alla som ställer upp för mig nu när jag går igenom en tuff tid!
Idag fick Kim sina nycklar till sin lägenhet. Han har redan börjat ett nytt liv. Medans jag står kvar och stampar i mitt/vårat gamla. Tänk vad fort allt kan förändras. TA VARA PÅ DOM NI ÄLSKAR, VISA DET VARJE DAG. mAN VET ALDRIG VAD SOM VÄNTAR RUNT HÖRNET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0