Sova? Yes

Har precis ätit frukost och nu ska jag och Ellah ta och gå iväg till Conventum. Ska först jobba och fixa sen på eftermiddagen ska jag tävla med mina gymnaster. :)
Ellahs pappa kommer och hämtar henne på Conventum sen, han vill spendera lite tid med henne <3
Får se hur dags han måste åka hem. Men några timmar får dom nog spendera ihop :)

Vet ni? Inatt har jag faktiskt fått sova ganska så mycket. Ellah har bara krånglat och gråtit en gång inatt... Haha vet inte om hon somnade om snabbt sen eller om det var jag som gjorde det. Jag var verkligen helt slut.. vaknade när hon pep efter mat. Men sen när jag väl började amma henne så somnade jag nog.. haha kunde inte hålla mig vaken inatt!!
Nej nu måste jag ta med min käre dotter och gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0