Sovmorgon och varmt bad med dottern <3

Jag fick lite sovmorgon idag endå.. Jag och Ellah vaknade vid 8a imorrse, sen somnade vi om vid kvart över 9 och sov till halv 11. SÅ det tackar jag min underbara dotter för. Haha.
Undra vad vi ska ta och göra idag? Kanske ska vi till sångstunden på öppnaförskolan, det beror på när Kim slutar jobbet. Han ska komma hit och vara med Ellah. Men han ska ju vara är hela kvällen och ha Ellah när jag är och tränar. Så jag och Ellah går kanske iväg en sväng endå..
Jag och Ellah ligger fortfarande inte påklädda, så Ellahs outfit kommer lite senare :) Vi är slöa idag! Men vi ska nog ta en varmt bad nu. Det vore jätteskönt :)  Bad mys med dottern <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0