Trevlig kväll igår..

Jag och Ellah vaknade kl 7 imorrse. Vi låg och lekte ett tag i sängen och gick upp vid 9 tiden.. Nu har Ellah precis somnat för att sova lite middag.. Jag ska plocka undan efter igår kväll när Mamma, Sofia och Sandra var här. Jättetrevlig kväll blev det.. Jag bjöd på Tikkimisala, ris, nannbröd och sedan blev det kaffe after eight och mums mums.. :) Vilken snäll själ jag är hahah..!!
Idag skulle kanske min bror bjuda mig på lunch uppe på stan.. Berodde på när han skulle vakna, för han var tydligen ledig idag.. Han har även lovat att köpa ett par tjocka vantar till sin lilla guddotter :) Jag och Ellah tackar!
Bilder från igår kväll kommer upp senare. Kameran är borta :( Vart kan den vara??
Ikväll är det träning igen. HOPPAS verkligen att gymnasterna sköter sig bättre idag!!
Undra om jag ska hoppa in i duschen nu när Ellah endå sover??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Therese,



Tråkigt att höra om dej och Kim, jag trodde att det var bättre mellan er, (Hade hört av Tommy att ni hade det lite jobbigt)eftersom ni kom båda på bröllopet. Måste vart så jobbigt för dej.





Hoppas allt går bra för dej och Ellah!

Kul att läsa lite i din blogg och se lite bilder på Ellah. :)



Kram Sofia

2009-10-07 @ 10:58:17
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0