Ullared!

Har precis kommit hem från Ullared. Nu blir det sängen jag jag säga :)
Vi åkte kl 3 inatt och vi var bland dom första att gå in på Ullared. Och bra var det kan jag säga. För bara några timmar senare var det smockat med folk och man kom inte fram någonstans..
Det blev MYCKET handlat, endå känner man säg inte nöjd. Var så mycket mer jag ville ha men glömde lägga i vagnen och så hade jag inte så mycket pengar kvar :( Den här resan blev INTE billig! Men nu har jag köpt många julklappar till dottern, min bror och några fler :)

Ellah har haft en bra dag hemma med sin Pappa och sen med sin Mormor!! <3

Tack Johan, Mia och Maria för en underbar utflykt :)

Nu skriker sängen efter mig, Hoppas jag får sova inatt. Det behöver jag verkligen.
Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0