Välkommern hallowen!

Tack Pappa,Karin, Mamma, Anders och käre lillebror för en underbar kväll igår! Det var en riktigt trevlig kväll igår. Vi åt trerätters middag, drack gott och pratade en hel del.. Haha speciellt bror min som började bli lite på lyset. Han kan verkligen inte sluta prata när han väl börjat. Så där fick vi sitta och lyssna på hans helt SJUKA historier. Ojo oj säger jag bara hahah..

Idag ska jag och Ellah gå förbi Kims nya lägenhet och lämna lite grejor som han har kvar här, sen vet jag inte vad vi ska göra?.
Vi ska nog bara mysa och leka hela dagen :) Ellah är så himla rolig. Så fort man säger hej eller bara pratar med henne så skrattar hon. Hon är verkligen aldrig ledsen. Jämt glad, och bra är väl det :) Enda gången hon är ledsen är när hon ska sova på kvällen. För inte vill hon sova inte, fick hon bestämma skulle hon vara vaken jämt.. Tokfia :)
Just ja kom på att jag och Ellah ska med Mamma till kyrkogården sen och tända ljus för Morfar. Det är så himla fint i minneslunden så här på Hallowen. Det är tända ljus exakt överallt!
Saknar dig Morfar <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var jättetrevligt och gooood mat : )

2009-11-04 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0