Varför sover hon inte??

Förstår inte vad Ellah hållt på med 2 nätter irad nu.. Hon sover som en prinsessa från kl 18 till 24 ungefär.. Sen vaknar hon hela tiden och gråter.. Hon är verkligen jätteledsen, det går inte att trösta henne.. Det tar kanske 1 timme innan hon somnar om igen. Och sen vaknar hon efter en halvtimme och det är samma visa igen..
När jag gick upp imorrse kunde jag knabbt öppna ögonen. :( Så självklart vart det ingen mammagympa idag heller.. Åhh känner Ellah på sig att jag verkligen vill träna att hon ligger vaken hela nätterna för att jävlas med mig?? haha man kan tro det!!
När jag gick upp imorrse kollade jag lite tv och åt frukost. Ellah lekte på lekmattan.. När det var dags för Ellah att sova lite middag passade jag själv på att få lite sömn. Så nu är man en ny människa. fortfarade super trött, men orkar iallefall hålla ögonen öppna haha..
Ska ta en promenad i det soliga vädret.. Lite motion ska man väll få idag!!

Igår kväll innan min träning provade vi med en ny fruktpure efter gröten.. Det blev blåbär och det var nya favoriten kan jag lova! Haha så underbar var hon. Fick hon inte en ny sked på en gång så vart hon tokig..

Pappa och jag kollar på Johan Falk.

MM gott med blåbärs pure..

Pappa matar mig..

Arg på Pappa för han inte ger mig mer blåbärs pure..


Nej nu ska jag göra iordning lite lunch och sen be ge mig ut i friska luften..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0