Vill ha tillbaka min familj!

Varför ska alla vara så j-vla lyckliga för?? Önskar att jag också hade en fulländad familj att komma hem till. Ligga och gosa alla 3 tillsammans i sängen. Laga mat och äta ihop..
Nu sitter man här helt själv istället.. Jag som drömt om att jag Kim och Ellah ligger och myser på morgorna i sängen, och bara älskar varandra så där sjukt myckt att man bara vill kramas och kyssas hela tiden.. Varför kunde det inte bli så?
Ussh fy f-n vad jag vill ha tillbaka våran famlj! Jag vill ha den HEL igen.. Jag och Ellah saknar att ha dig här hemma KIm!!!
När ska jag börja inse att min dröm aldrig kommer slå in?? Vill inte inse. DEt gör för ont!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0