<3

Mammagympan idag var jobbigare en vad jag trodde.. Men gud så skönt det känns nu när man kört ett pass som verkligen känns i kroppen.. Längtar redan till nästa vecka :)
Vi mammor i föräldragruppen har bestämmt oss för att gå på Ladies night i Oktober!! Så nu är biljetterna bokade. Blir nog en trevlig och rolig upplevelse :)
Kim har vart här en sväng idag, han åkte redan vid 4a.. Gud så ensam man känner sig just nu.. Här sitter jag med Ellah sovandes i knät och kollar på tv.. Visst hade jag säkert suttit på samma plats om Kim hade vart här.. Men man skulle haft någon att prata och samtala med. Slippa äta middagen själv :(
Men det är bara att vänja sig.. Det är väll så här det kommer vara nu??  Saknar dig Kim.. Saknar allt vi gjorde ihop. Som alla resor, tokigheter, middagarna, kyssarna och myset.. Ussh ne nu får jag sluta deppa.. Har ju faktiskt haft en ganska bra dag idag!!
När Ellah vaknat måste vi gå och handla nere på ica.. Det är slut på både det ena och det andra här hemma..

Ikväll ska jag och Ellah mysa framför IDOL!  Det ni!! hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0