Badat i Hagabadet :)

Idag på morgonen åkte jag och Kim iväg med Ellah till hagabadet.
Visste inte hur hon skulle reagera, trodde kanske att hon skulle bli lite rädd eller gnälla när vi kom ner i vattnet..
Men Ellah var super nöjd hela tiden :) Det här måste göras igen!!!







Nu har jag precis kommit hem ifrån Pappa. Vi var där och åt den underbara söndagsmiddagen :)
Jag fick god mat och pappa (morfar) fick en dos av Ellah gos så han klarar sig i veckan hihi..

Nu ska jag och Ellah ta en promenad. Man får passa på medans det är bra väder. Nu för tiden verkar det bara regna och regna :(
Blir nog att vi tar en sväng förbi Mamma (mormor) hörde rykten om att hon hade kräftor hemma :)


Haha Jag och min lilla Tiger igår i soffan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0