Bada är kul :)

Ellah och Nathalie tyckte det var jättekul att bada.. Vi var säkert i vattnet i över 1 timme, och lika kul hade dom hela tiden.. Kul att se att Ellah tycker så mycket om att bada. Kanske blir en liten simmerska?? haha..
Träffade ett gammalt dagis barn med föräldrar. Dom tyckte det var så kul att träffa mig igen, och jag desamma såklart. En jättemysig familj.. Men gud vad tiden går fort. Jag hade deras dotter när hon var 1,5 år gammal tills hon vart 2 och nu är hon 4 år.. haha hon berättade att hon här om dagen hade kollat på hennes gammla dagis kort. Och vem var med där på bild om inte jag :) Så hon tyckte det var kul att träffa mig, eftersom hon bara någon dag innan sett kort på oss tillsammans..
Efter badet följde jag med Maria hem. Där väntade jag på Kim som aldrig verkade sluta jobbet.. Men efter flera timmar kom han äntligen och vi kunde åka ut till marieberg för att köpa present..
Sen var det bara att åka förbi en snabbis hemma. Jag sprang upp hämtade Ellahs pjamas och lite fler blöjor. Sen körde Kim oss hem till Mia. Så jag, Mia och Maria har haft lite myskväll. Fick skjus hem av Maria vid 22 när hon skulle åka till jobbet..
Så nu sitter jag här hemma o kollar runt lite på datorn. Ellah sover sen halv 9.. Gud vad svårt hon hade att somna hos Mia ikväll. Hon ville INTE sova.. Hon ville vara med och umgås. Haha tokfia. Hon har bara sovit 30 min på hela dagen. Och då har vi endå badat. Hon borde vara sjukt trött. Det är var hon också, men hon verkar tro att hon missar för mycket om hon sover några timmar. Hon vill vara med HELA tiden och umgås o prata.. :)


Nathalie och Maria har kul :)

Myspys att bada med mammsen!




Haha kul att bada tycker Nathalie..




Efter badet myser vi lite i morgonrocken.. Då blir vi endå lite trötta :)


Påväg hem till Maria så somnar vi :) Det var den lilla sovstunden jag ville sova på hela dagen säger Ellah :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det verjar som Ellah ät lik Mamma, hon vill inte heller missa något

2009-09-19 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0