Duktig tjej :)

Det gick jättebra hos Bvc sköterskan idag. Ellah väger nu 6160 gram och är 61 cm lång. 2 sprutor fick hon också. Den första sprutan reagerade hon knappt på men efter den andra sprutan vart hon jätteledsen. Men jag tog upp henne och tröstade, då gick det snabbt över. Sedan fick hon sitta i pappa Kims knä och det var populärt. Han lekte och skojade med henne, så hon blev snabbt glad igen.. :)
Det var skönt att Kim kunde följa med, jag hade inte velat vara själv när hon fick så ont.
Kim har även lovat att sova hos oss ikväll. Då jag inte vill vara själv om hon skulle få feber ikväll eller inatt.
Snart är det dags för mig att åka till träningen. Så jag hoppas att Kim kommer hit snart så jag kan åka.
Ikväll blir det Kim som får köra rutinerna jag börjat med.. Han har aldrig vart med och utfört rutinerna då jag började med dom efter att han flyttat. Så ikväll får Kim bada, mata och lägga Ellah.. Så ikväll får hon nöja sig med ersättning då Kim inte har bröst och kan amma. haha . Tur är väl det!!
Ne nu ska jag leka vidare med Ellah innan jag måste åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0