Ellah min guldklimp!

Idag på morgonen var det tänkt att jag skulle iväg på Mamma gympa med Maria i föräldragruppen. Men så blev det inte, då jag vaknade imorsse och fortfarande hade ont i halsen :(
Men det börjar kännas bättre nu. Så hoppas på att jag kan träna lite själv på lördag då jag ska träna mina gymnaster.
Idag har inte blivit mycket gjort. Lekt med Ellah och kollat Sopranos avsnitt.
Ikväll blir det nog att jag går till Mamma en sväng och hälsar på. Så tråkigt att bara vara hemma.. Men vad ska man annars göra när man inte känner sig riktigt frisk??

Ellah har precis upptäkt tvn. Haha hon är helt inne och är jätteintresserad :)

Någon dag ska jag ta och berätta för er vad som hänt mig nyligen. Det får bli en dag jag har tid att verkligen sitta vid datorn.. För det är en hel del som ska skrivas kan jag lova er!!
Älskar dig Ellah. Du är det bästa som hänt mig!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig gumman.....

2009-09-03 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0