Första sprutan. Hur ska det gå??

Gomorgon! Jag och Ellah gick upp för ungefär 40 min sedan.. Vi har myst ett tag i sängen. Det är klart det bästa som finns! <3
Nu ska jag snart äta frukost, sedan ska jag nog gå på en lång promenad. Solen lyser ju :)
Kl 2 är det dags för oss att gå till Bvc. Ellah ska på 3 månaders kontroll. Ska bli intressant att se vad hon väger och hur lång hon är :) Sen ska hon också få spruta, ussh ussh undra hur det kommer gå??
Man vill inte se sin lilla prinsessa få ont och skrika, då gör det ont i mamma hjärtat.
Men man får väl stå ut av hemskigheterna haha..
Ne nu kurrar min mage.. Dags för frukost!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var med min tös på vaccinering och 3-månaderskontroll i tisdags. Det gick jätte bra. Hon gnydde till lite på den första sprutan och grät kanske 15-20 sekunder efter den andra som tydligen ska svida lite mer. Det kommer att gå jättebra för er med!!

2009-09-14 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0