Hand och fotarvtrycks tavlor!!

Det har vart en underbar dag idag!! Lunchen var god och tavlorna gick bra att göra :)
Vi kom hem för ca 1 timme sen. Ellah har hunnit sova lite middag. Ville dock bara sova 30 min. Det var lite mindre bra med tanke på att vi snart ska åka ut till min Farmor på middag! Hade velat att hon var pigg då, eftersom hon förmodligen kommer i säng lite senare ikväll..
Det blev ingen lägenhets titt:( Hon mejlade mig precis och sa att hon hunnit tackat Ja till en annan lägenhet.
Men har fortfarande 2 jättefina lägenheter i Tybble som jag kan få.. Det negativa är att det är våning 3 och ingen hiss.. Men 2 av mina underbara tjejkompisar bor där med sina barn, så det är ju ett stort plus!!

Hemma hos Jessica och gör tavlor. Här leker Ellah och Meja.


Om jag inte skulle ta och dammsuga innan vi ska åka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0