Hänt mycket idag..

Var sjukt jobbigt idag på mammagympan.. Svettades som en gris haha.. Men bra är väl det :)
Efter gympan var det snabbt hem, duscha, äta lunch och amma Ellah. Vi hade tur att få skjus av Kim hem till Maria. Annars hade vi säkert kommit en 30 min försent.
Trevligt hade vi mammor iallefall. Mycket snack om allt och ingenting!!Ni vet ju hur vi tjejer är :) God kladdkaka med vispgrädde bjöds det på.. Mums mums.
Efter vår lilla tjejträff vart det promenad hem. Lade mig i sängen för att mysa och leka med Ellah.. haha hon är så sjukt underbar. Ligger och skrattar och pratar om vart annat.. Min lilla guldklimp!!

Vart en sväng till Mariebergs köpcentrum idag istället med Mamma. Köpte en fleeceoveroll till Ellah. Börjar bli rikitigt kallt i luften nu, så det behövdes..
Ja man kan säga att jag har haft fullt upp idag. Har allt som allt vart hemma max 1 timme idag.
Ellah somnade så fort vi kom hem. Så nu sitter jag här själv med datorn och tvn med lite god mörk choklad..
Haha man är allt bra rolig. Idag har man tränat och vart nyttig, då tänker man att då är man värd en liten chokladbit. Därför köpte jag riktigt mörk choklad. Har fått för mig att den är iallefall inte lika onyttig. Inte lika mycket socker och så.. Haha får hoppas att det ligger lite sanning bakom det...
Nej nu ska jag mysa med min choklad, min Ramlösa och kolla lite på tv.

HÄR KOMMER NÅGRA BILDER FRÅN NÄR JAG OCH ELLAH LEKTE IDAG!









HAHA sötaste ungen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0