Hemma igen!!

Nu har jag och Ellah precis kommit hem ifrån sthlm.. Vi åkte dit med min Farmor och Stellan (låsasfarfar) för att bo hos min farbror och hans fru. Vi var där över helgen för att fira deras sons dop..
Blev tyvärr inget bloggandes i helgen, då jag haft fullt upp.. I fredags när vi kom fram blev vi bjudna på middag. Det smakade jättegott! Natten till lördagen sov jag kanske max 2 timmar.. Det var inte Ellahs fel, utan jag hade bara jättesvårt att somna :(
Hela lördagen dukade vi och fixade för Robins dop som skulle börja kl 16 i kyrkan..
Så hela lördagen gick åt till dopet.. Robin (kusin) var jätteduktig i kyrkan.. Efter kyrkan blev vi bjudna på smörgåstårta och gräddtårta.. Senare på kvällen när allt främmande hade åkte hem till sig blev vi även bjudna på ost och kex.. Haha efter den här helgen behöver jag gå ut och springa varenda dag den här veckan :)
Ellah min lilla prinsessa har vart världens snällaste hela helgen. Glad och skrattar så fort någon pratar med henne.. <3
Ikväll ska jag slappa framför tvn och gå och lägga mig tidigt. Är SUPER trött..
Just det betala räkningar måste jag göra också...

Här kommer några bilder från helgen..


Glad tjej påväg till Sthlm..


Lördag morgon vid frukostbordet.. Min farbror och kusin Denniz.


Ellah vid frukostbordet.. Jätteintresserad av en bit papper :)




Lite bilder på när Ellah och Robin (min kusin) leker.





Tittut..


Finklädd för dopet..


Väntar på att vi ska åka till dopet :)


Robin med Mamma Carro...


Min farbrors familj framme i kyrkan..


Denniz får hälla i dopvattnet till lillebror..


Ellah i kyrkan..


Blir döpt.

Kollar in prellen.. hihi

                        Bilder från dopfikat!!

Ellah hos min kusin Rebecka.






Bilder från idag på förmiddagen!!

Ellah och Robin leker :)




Påvägen hem åkte vi förbi min kusin Tobias med Familjen som tyvärr inte kunde vara med igår på dopet. Min kusin Tobias vann Tv-pucken för någon vecka sedan och hans lag firades igår när Djurgården- Modo mötte varandra..


Min kusin Tobias och Ellah..

Nu ska Ellah få smaka gröt för första gången.. Hihi undrar hur hon kommer tycka det smakar??
Om en timma är det Natti natti för Ellahs del. Då ska Mamma Therese kolla tv och äta god Ben&Jerrys.. Sen blir det inge onyttigt på länge.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0