Hur många gånger??

Ellah har sovit sen kl 20:30 och jag har kanske vart inne i sovrummet minst 7 gånger för att kolla att hon andas. Haha är man nojig eller.? Ibland vaknar jag på nätterna bara för att kolla att hon lever.. haha kommer säkert göra det så länge hon bor hemma. Man kommer aldrig sluta oroa sig för sitt barn.. Som sagt Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer. Vill inte ens tänka på hur orolig man kommer vara när hon blir äldre!

Idag var jag barnvakt åt Nathalie. Det gick jättebra. Hon är ett litet busfrö :)
Kim har vart här ett tag idag, även min bror. Vi kollade på min kusin som spelade Tv-pucken ikväll.
Gud vad duktig han är.. Han gjorde mål, och blev sedan interljuvad. Han klarade interljuven hur bra som helst. Lät som om han var 25 år och blivit interljuvad hela livet..  Och så är han bara 14 och har aldrig blivit interljuvad i tv förr. Är så man blir lite stolt över lill kusinen när man tittar på honom!
Imorgon går semifinalen kl 13 i tv. Kolla på den och heja på stockholms nummer 16 Tobias Liljendahl!!

Ja vad ska man ta och göra nu?? Är trött men vill inte riktigt sova.. Och inte går det någon bra film på tv heller :(


Nathalie sköter tv kontrollen :)


Efter lite lek blir man trött.. Både Nathalie och Ellah somnade.


Haha en mycker ARG Ellah hos Morbror..

När Ellah är lite trött om dagarna blir hon så himla Mammig. Håller någon annan i henne så ser hon oftas ut så här.. Tråkigt :( Men det går nog över... Det är ju jag som spenderar den största tiden med henne. Så hon känner väl tryggheten att vara hos mig..
Mammas lilla tös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0